Saturday 10 December 2011

meNgh!+UnG haR!

Assalamualaikum.. :)

Sekunk ni aku tengah menghitung hari-hari ku tuk mendapat result PMR. yeah ! hati aku ni, argh! aku sendiri pun tak tahu nak kata. sememangnya aku berdebar tahap gaban. aku jusat harap aku dapat apa yang aku nak. aku nak dapat 8A. Ya Allah, berilah aku kejayaan ini. hamba-Mu ini amat berharap untuk dapat 8A ya Allah. aku harap rakan-rakan aku pun dapat apa yang mereka nak sama cam aku gak.
tanggal 22/12/2011 kemungkinan tanggal penentuan aku untuk terima result PMR.  jika benar tanggal tersebut, hampir 10 hari lagi dari hari ini. hati aku sentiasa berdoa,berdoa dan terus berdoa. next year aku form 4. kalau aku stay kat SMKIP lagi aku nak ambik Prinsip Akaun (PA). my sis pun suruh aku ambik PA gak. dia cakap PA ni lebih berguna daripada BIO masa kat uni nanti. aku pun sememangnya nak ambik PA sebab aku memang tak minat BIO.huhu. aku pun tak taw lah kenapa aku nak sangat ambik PA ni. hehe.
tapi kan kalau aku dapat MRSM or SBP *xtaw lah dapat ke x.. angan2 jerr* hehe. aku patut ke x patut pergi? sememangnya aku nak pergi tapi jauh di dasar hati aku rasa cam aku tak boleh lah pulak. humm. aku macam dah serasi ngan SMKIP lak. cam sayang nak tinggal kenkawan kat saner.  entah lah. tapi mungkin aku patut pergi untuk dapat yang lebih baik dari sekarang ni. ahh,lantak lah. aku tak nak fikir pasal tuh. sekarang nih yang penting result aku.
pakaian,kasut,beg dan yang seangkatan dengannya yang berkaitan dengan persekolahan satu pun aku tak beli lagi. tak rase cam nak sekolah pun tak de mood langsung. mungkin lepas dapat result baru mood persekolahan tu ada. alat tulis aku pun dah hilang tak tahu lah pergi bercuti kat mane. minggu lepas aku ada beli buku untuk form 4.huhu. semangat belajar. tapi hari ni baru sentuh.

k lah dah nak masuk waktu maghrib pun. aku harap Allah sentiasa dengar doa aku untuk dapat 8A dalam PMR ni.

p/s: kawan-kawan, tak payah lah nervous sangat. rilep,cool down,take deep breath. i.Allah dapat apa yang kita hajatkan. J

kamshamida :)

No comments:

Post a Comment