Thursday 15 December 2011

h()bbiEs~!

assalamualaikum.

now i'm really addicted reading comics and novel and watching korean drama. yeah, really-really do. bila sedih aku akan baca komik yang lucu-lucu. komik n novel ni memang dah sebahagian dari hidup aku. bila boring aku tengok cter-cter korea,n now aku betol-betol addicted tengok princess hours. huhu..


ni komik yang aku duk baca sekunk ni. komik laen pun bnyop lagi.. :)


komik terbaru aku bersamamu di ros biru n cinta seindah langit. huhu. baru beli isnin lepas. ^.^




ni pulak novel terbaru aku. huhu. don't judge a book by its cover,k.
story lam noel ni boleh tahan la. iloikee.
tapi aku n mctem tengah cari cinta kontrak sekunk ni. tapi da habis stok lah pulak.
xtaw dah nak cari kat mana.


ni lah pelakon utama cter princess hours. yang kat tengah tuh hero n heroin ler.
awal cter ni aku suka laki kat sebelah heroin tapi last-last aku suka kat hero.heehee. nama lagi hero kan. 
ni second korean drama yang buat aku tengok berulang-ulang kali selain boys over flower
aku sebenarnya tak suka cter yang banyak-banyak episod tapi
cter ni memang terbaik laa. 


p/s: for WAN NUR HAMIZAH, aku mitop maah bebanyokk ng mum. aku banyok wak nyakit aty mum. sorry sangat2. tolong maafkan aku. aku tahu memey mum sakit aty bilo mum baco gapoo hop aku tulis dalei blog nih sebelum ni. tapi aku bukei mention ko mum sajo. trully sorry. aku mitop maah. jnge lah wak senyak ginih. aku mitop maah banyok. aku mesej mum off tepom, fb mum deactived. 





kamshamida :)

No comments:

Post a Comment