Friday 16 December 2011

mY inTeRe$+ ^.^

assalamualaikum.

sekunk ni musim tengkujuh dah. so, apa lagi hujan tak berhenti lerr. kekadang jer panas lepas tuh hujan jer memanjang. hehe. so, keje aku tido jer lah memanjang. dah xtahu apa nak dibuat kan. tapi aku tido aku pun bukan lena sangat pun asyik dok terpikir sal result pmr jer. adushhh! hari khamis ni 22/12/2011. alamak,ni boleyh buat jantung aku tercabut ni dek terlalu berdebar. k lah, tak nak sebut sal result. hari ni aku nak share pasal kereta idaman aku yang entah 100 tahun lagi pun aku tak tahu dapat ke tak. hehe. xpelah aku just nak menenangakan hati aku jerr. hehe

hahaha. ni lah kereta yang aku nak sangat naik satu hari nanti. :P
hehehe, kereta lamborghini murcielago.
cantekk tak? mestilah cantik. elegan+sporty gitu. huhu. 
hijau itu indah. kekekeke! fuhhhhhhh!
cnatik derrr kereta nih. ayoyoyo. aku mampu beli kereta jenis ni yang mainan jer. hahaha.
yang real punyerr aku x mampu nak beli.
tapi aku harap satu hari nanti, aku dapat gak kereta nih. hehehe.


ni pun kereta Lamborghini gak huhuhu
tapi aku memang addicted giler ngan kereta lamborghini nih.
hah! ni warna oren, salah satu feveret aku ni. 
meletoop arr kereta nih! iloikee.. :)


ni lagggiiiiii lawa. hitam itu menawan taw. hahahaha.
biler la agaknya aku dapat kereta sebijik cam lamborghini ni agaknya.
hahahha.. sepanjang hidup pun tak agaknya.. 
so, aku just dapat tengok gambar jew laa. huhu.


lawa gillerrr kereta nih. hehehe. ni lamborghini type gollardo. 

wow! memang cantikkkkkkkk..
ni lamborgini type gollardo spider. 
huhuhu. memang sporty habes!
kalau warna merah lagi mengancam. kuikuikui.
terbaikkkkkkk lah. aish, memang sah-sah lah aku mimpi kereta ni malam ni. heheheh.

 k lah, lamborghini ni memang kereta idaman aku tapi tak tahu lah bile aku dapat milikinya. hahhaha.

p/s: xdop sapo-sapo ko nok dermo kereto nih sebutir ko sayo? xsei keto mainey. hahahaha. xpolah sayo bukei gilo besi pom. sayo sajo-sajo jah minat ko keto nih sebab yo comey lotey etep. ^.^
kalu ado hop lebeiyh-lebiyh tuh ejah ko sayo lah sebutir des. hehehehe..



kamshamida :)

No comments:

Post a Comment