Saturday 24 December 2011

no feElinG

assalamualaikum..




yeah, aku baru lepas dapat tahu result pmr aku. hhuuhu. aku dapat straight a's. ALHAMDULILLAH. aku bersyukur sangat sebab dapat apa yang aku harapkan.
humm, tapi ebtah lah,, aku rasa macam x hepi pom. aku rasa sediyh sangat sebab ramai lagi orang yang xdapat result cam aku punye nih.nak buat macam mana rezeki dan tuah aku kan.
ramai gak kengkawan aku yang dapat straight a's and ramai jugak yang x dapat.


 aku just nak cakap kepada yang x dapat result straight a's tu , sabar jer la. dah rezeki kita setakat tu. terima dengan ikhlas pasti ada hikmah semua ni. tapi mesti korang  cakap : senang la ko cakap sebab x kena batang hidung ko. klu ko dapat cam aku mesti ko frust gak. :
yess, memang aku frust tapi aku akan cuba untuk terima. and bila aku tengok kengkawan aku yang duk sediyh2 sal result diorang. aku pun jadi sedith.


ermm, tinggal lebih kurang seminggu lagi sekolah akam dibuka. tapi aku tak bersedia lagi. aku baru jer nak mula bercuti. huhu. entahlah, barang2 persekolahan semua aku x beli lagi. hahaha. gilerr kan? aku pun tak tahu. aku rasa diri aq ni dah habes spm pun. huhu.


sebanarnya aku duk serabut fikir pasal sekolah. ma aku duk tanya nak pergi MARA ke x? aku tak tahu nak cakap ape. handoii. aku sebenarnya suka duk kat smip. hehehek. kak  aku kata kalau pergi Mara masa depan lebih cerah. aku x haw nak cakap ape. pening2. senang2 aku duk jer kat rumah xpayah sekolah dah. hahhaha.


p/s: saem baekk aku tuh. aku sayei mum dooh2. bo lah wak kijo bodo gtu. aku xkisoh pom result mum berapo. hop petim friendship kito kekal sopmo. iloveyoumore bestfriend. :)
kamshamida :)

No comments:

Post a Comment