Saturday 17 December 2011

i l()vE rEd R()$e

assalamualaikum.

boring giler,giler,giler lah holiday ni. huhu. maybe sebab aku x pergi melencong kot. kalau pergi melencong maybe x seboring aku yang hanya duk bergoyang kaki depan lappy ni. hihi. *.*
so, macam-macam lah aku nak buat. haha. tapi xder laa sampai pergi terjun sungai. hikhikhik.

aku ni minat kat RED ROSE sebenarnya, hahaha. sebabnya, tutttt tuttt. hehehe. adelerrr.. secret doe! 
so, dalam banyak bunga aku paling boleh melukis bunga ros. huhu. nak kata cantik tak laa. tapi hahhaa. okea lah bagi aku. 


hahaha. xlar teruk sangat kan lukisan yang ikhlas dari hati nih?
hahahaha. ni aku lukis sebab 
aku ridukan mr. red rose lah. hahaha.
a.k.a some one special in my life,k.
bunga tuh aku bagi kat dia. :*
hahaha.

kelakar lah bila aku nak post sal ni. aku teringat balik nape aku panggil that boy boy red rose. huhu. sejak hari tuh aku jadi addicted kat red rose flower. giler kan? tapi, yeah, its me. huhu.






ni gambar yang aku lukis dua hari lepas. huhu
cantik kan? *puji diri sendiri*
aku sendiri pun xtahu cam mana aku boleh melukis camni
tapi aku hanya boleh melukis bunga ros ni jer. benda laen sorry to say lah.
huhu.


p/s: aq minat lukis bunga ni jer. bunga lain sorry lah. XMINAT! hahahha. aku dah giller berblog agaknyer. malam ni aku post lagi k. O.0"


kamshamida :)

No comments:

Post a Comment