Monday 12 November 2012

L.O.V.E


Hai now is sharp at 1.00 am. Err, my talk is about love. 
Yeah, a bit ‘jiwang’ coz I’m missing someone now..
His name is MR. KD.. hehe.
Okey, I know everyone is know how fall in love right?
Sebenarnya, hati aku pernah terluka dek kerana C.I.N.T.A. hahaha. Agak lawak. Maybe tu time aku budakbudak xtahu nak menilai manusia sehingga hati aku yang sering menangis. *cehh*
Sebab tu sekarang ni aku lebih suka berkawan dari bercinta. Aku nak bagi nasihat lah kat adik-adik yang baru kenal erti cinta ni. JANGAN MUDAH TERPENGARUH. Itu sebenarnya hanya mainan dunia. Jangan kamu tertipu. Nanti menyesal tak sudah. 

Alhamdulillah sekarang ni aku dapat lupakan AHAQ 95%. *give a big clap for me* well done ! huhu
But now…  I’m falling in love again.. *sigh =.=*  it’s not my fault.. it’s all about feeling. I can’t force my feeling but errrr. *susah nak explain lau pasal mende ni*
First time aku jumpe dia, sebab dia denda aku. Aku ada buad satu kesalahan kecil ni. Walaupun aku buad salah dia tetap layan aku ngan baik. Siap cakap ‘saya-awak’ woo… kau ape tahu? Cair hati den.. hehek. Eyh. Taklah. Aku marah sebenarnya.. berani dia nk denda aku. *cehh* sakit hati woo.. tapi lepas tu aku terkena panahan cinta *werkssssss* geli aku. Bukan panahan cinta pun tapi entah lah. Asyik dok teringat kat dia. Lama-kelamaan perasaan aku kat AHAQ beransur hilang. Buad ape aku nak tunggu kucing bertanduk an? Tunggu AHAQ macam tunggu kucing bertanduk. Lebih baik lah aku kasi hati aku ni kat orang lain. Hahaha. Sesekali aku terfikir gak, bengong gk aku nih sebenarnya.. immatured lgi. Tpi.. ada aku kesah? Xde pom.
So now hati aku xde sape yang mampu isi lagi coz setakat ni aku just ‘minat-minat’ je.. jgn perasan lak ek? hehehe..


#so saper-saper yang perasan aku suka kt dia tuh tolong eraselah perasaan kau tuh. aku xde mase nk fall in love lgi buad mase ni.. :)


NieyaNieyah.. :)











kamshamida :)

No comments:

Post a Comment