Tuesday 13 November 2012

E.X.A.M R.E.S.U.L.T ;/


Assalamualaikum…
Selamat petang n selamat maghrib.
Post ni ditulis selepas zan maghrib berkumandang. Huhu. Sebenarnya aku nak cerita pasal result final exam aku. Entah macam mana lepas solat asar takdi tetiba je aku teringat kat result aku. Ya Allah aku takut, aku takut result aku x molek. Aku takut yaAllah. Ya Allah biarlah result aku okey, biar dapat macam sem lepas xpe dh. Aku syukur sangat dh lau dapat macam sem lepas.. :/


Kawan-kawanku sekalian, sep mung x debar k? aku debar xleyh nak wak gpo dh ni. Tkot der.. aku x lah sebijak n sehebat sep mu.. tkop wes.. lau sep mum dapat result oyap k aq etep des.. J and aku harap sep mum pom doa-doalah biar aku pom dapat result hop okay jugop. Aku pom nk dpat result okay..


Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim. hanya kepadaMu aku meminta. tolong lah hambaMu ini. biarlah result aku ni result hop paling baik untuk aku.. aku mohon padaMu ya Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.. Amin

kamshamida :)

No comments:

Post a Comment