Tuesday 13 November 2012

S.P.M (future)


Assalamualaikum..

Hi? Again aku post lagi. Haha (^.^)/
Boring derr musim cuti kan. Hehe *alasan* sebenarnya lau aku nak buad kerja. Banyak. Tapi,, hehe. Malas aku nak cakap sal ni. Hehehe. Aku kan pemalas *wink.wink*  malu i. tapi malas malas aku pun ada la yang rajinnyer. Huhu. (malas jew aku nok kabo k mung)
*cehh*
Hehe.. dalam menghitung hari untuk result ni sebenarnya ada satu hal lagi yang buad aku berdebar….
Jeng jeng jeng. Apakah ‘perkara’ itu?? Cuba teka?
Tahun ni tahun 2012.. dah nak berakhir pun. Tahun depan 2013… ce den kabo tahun apokah itu? Haaaaa.. itu tahun gue akan duduki Spm..
Do you know what Is SPM?
Spm is sijil pelajaran Malaysia. Most important exam to decide my future.
Oh nOOO !!!
!
Haish, semakin hari semakin tua aku ni. Tapi nasib laa aku ni awet muda. Haha.. *over, sorry*
Fakta : lawak boleh menceriakan hati and mengurangkan garis kedut di muka taw. So, gelaklah untuk hilang kedut. Huhu..
TAPI JANGAN LAH MELEBIH-LEBIH pULAK
NANTI SEGALA ILMU KELUAR MACAM AIR LAK!!

_NieyaNieyah_

kamshamida :)

No comments:

Post a Comment